Subject: FW: Palume sisendit töötervishoiu ja tööohutuse seaduse muutmisvajaduste kohta
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 09:46:44 +0300

From: Eneken Sepa - MKM <[email-masked]>
Sent: Friday, April 4, 2025 9:36 AM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: Ed: Palume sisendit töötervishoiu ja tööohutuse seaduse
muutmisvajaduste kohta

  _____

Saatja: Kai Saard <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 4. aprill 2025 08:13
Adressaat: Eneken Sepa - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Palume sisendit töötervishoiu ja tööohutuse seaduse
muutmisvajaduste kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Eneken!

Tegime PAREs eraldi Exceli, kuhu tööelu töörühma liikmed tagasisidet
andsid. Saadan niisamuti edasi:
<https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rCagV2wXdiOTLvK3K2VOT6rIO3jtbpyM/
edit?usp=sharing&ouid=105005974655286684680&rtpof=true&sd=true>
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rCagV2wXdiOTLvK3K2VOT6rIO3jtbpyM/e
dit?usp=sharing&ouid=105005974655286684680&rtpof=true&sd=true

Parimate soovidega | Best regards

Kai Saard

Personalijuhtimise Ühing PARE | Estonian HR Association PARE

Tegevjuht | Executive Director

+372 5330 5136

From: Eneken Sepa - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 21. veebruar 2025 09:56
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; PARE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; ETTAS info <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked];
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
Eesti Kutsehaigete Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: Eva Põldis - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Palume sisendit töötervishoiu ja tööohutuse seaduse
muutmisvajaduste kohta

Tere!

Olen Eneken Sepa Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi töösuhete ja
töökeskkonna osakonnast.

Oleme käesoleva aasta esimeses pooles kaardistamas töötervishoiu ja
tööohutuse seaduse muutmisvajadusi ning sellega seoses ootaksime hea
meelega ka teie sisendit, kas ja mis vajaks muutmist, sh ettepanekuid
halduskoormuse vähendamiseks. Saabunud sisendi pinnalt kaardistame, kas,
mida ja mis ulatuses muuta ning algataksime õigusakti muudatuse protsessi.

Lisasin manusesse ka Exceli faili, milles palun teil välja tuua järgnev -
muutmist vajav paragrahv; probleem/põhjendus, miks paragrahv muutmist
vajab; muudatuse ettepanek (võimalusel konkreetne sõnastusettepanek).

Ootame teiepoolset sisendit hiljemalt 4. aprilliks 2025.a e-posti teel
<mailto:[email-masked]> [email-masked]. Kui on täiendavaid
küsimusi, siis andke märku.

Kõike head,

	Eneken Sepa
nõunik
Töösuhete ja töökeskkonna osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5875 9696 [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.mkm.ee <https://www.mkm.ee>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn